Manovaikas.ltSveikata ir grožisSveikataSportas › Plokščias pilvas per 2 mėnesius!

Plokščias pilvas per 2 mėnesius!

+mano vaikas,

Kiekviena mergina ar moteris svajoja turėti plokščią pilvuką. Pasiūlysiu kelis sudėtingesnius pratimus, kurie garantuotai stiprins jūsų pilvuką, ypač apatinį presą.

Young Woman Measuring Waist

Apatiniam presui

Atsigulkite ant nugaros, rankas sudėkite už galvos arba įsikibkite į lovos kraštą. Šiek tiek pakelkite kojas nuo žemės ir laikykite, kiek galite. Darykite 2-3 kartus.

Remdamasi alkūnėmis, kojas sulenkite ir ištieskite (bet nepadėkite ant žemės). Šį pratimą kartokite 2-3 kartus po 15-20 lenkimų.

Rankas sudėkite už galvos, kojas pakelkite. Darydama atsilenkimą tuo pat metu kilstelėkite užpakaliuką į viršų (jei per sunku, paprasčiausiai gulėkite ant nugaros). Pratimą kartokite 2-3 kartus po 5-10 pakilimų.

Apatiniam ir viršutiniam presui

Atsigulkite ant nugaros, pakelkite dubenį ir darykite atsilenkimus. Pratimą kartokite 2-3 kartus po 15-30 atsilenkimų.

Visam presui

Atsigulkite ant nugaros. Vienu metu kelkite kojas bei viršutinę kūno dalį, paskui vėl ištieskite (tarsi atverstum ir suskleistum knygą). Šis pratimas kartojamas po 2-3 kartus po 1-10 susilenkimų.

Šoniniams raumenims

Šiam pratimui reiškės lazdos arba šluotos koto. Lazdą arba šluotos kotą laikykite už nugaros. Klupėdama arba stovėdama sukiokitės į šonus (visada žiūrėkite į priekį). Pratimas kartojamas 2-3 kartus po 15-30 pasisukimų.

Taigi nepatingėkite kasdien mankštintis ir turėsite stangrų pilvuką!

2 Komentarai

Parašykite komentarą

Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai