Manovaikas.ltSveikata ir grožisSveikataDieta › Valgymo įpročiai pagal laikrodį

Valgymo įpročiai pagal laikrodį

+mano vaikas,

Jums jau atsibodo alinančios dietos? Jeigu taip, turėtumėte pasiskaityti apie paprastesnį ir efektyvesnį lieknėjimo būdą. Jums tereikės laikytis maitinimosi rėžimo ir kontroliuoti porcijų dydį. Toliau pateiksiu, kaip reikėtų reguliuoti savo valgymo įpročius pagal laikrodį.

Packed lunch and ingredients

Pagrindinės taisyklės, kurių turite laikytis

  1. Valgyti reikia kas 3-4 val. Jeigu pusryčiaujate 8 val. ryto, pietaukite 12 val., užkandžiaukite 16 val. ir vakarieniaukite 20 val.
  2. Per dieną išgerkite iki 2 litrų skysčio. Nepamirškite kava, saldinta arbata, sultys, pienas, kefyras ir kita yra maistas, o ne skysčiai. Skystis – tai vanduo ir nesaldinta arbata.
  3. Valgyti galite viską, ko širdis geidžia, tačiau į burną dėkite tiek, kiek norite, o ne tiek, kiek akys mato. Tarp valgymų stenkitės neužkandžiauti.

Kai žinote 3 pagrindines taisykles, galiu pateikti, kokie turi būti valgymo įpročiai pagal valandas.

Rytas (6-12 val.)

Atsikėlusi ryte išgerkite stiklinę kambario temperatūros vandens. Jis nuplaus skysčius, kuriuos per naktį pagamino skrandis, pravalys žarnyną, pagerins virškinimą ir suteiks energijos dienos pradžiai.

Pusryčiams labiausiai tiktų angliavandenių ir baltymų turintis maistas. Pavyzdžiui, kiaušiniai (nekepti) su ruginės duonos riekele, avižinė košė arba avižiniai dribsniai su pienu ar jogurtu.

Pietūs (12-16 val.)

Per pietus taip pat turėtumėte gauti pakankamai angliavandenių ir baltymų turinčio maisto tinka mėsos patiekalai su salotomis, taip pat žuvis su mėsa.

Nepersivalgykite, nes tuomet bus sunku susikaupti darbui, apims mieguistumas. Taip pat neskubėkite valgyti, pasimėgaukite maistu.

Pavakariai (16-20 val.)

Užkandžiauti drąsiai galite bet kokiais vaisiais, jogurtu, saujele riešutų. Jie suteiks energijos. Taip pat ir šokolado gabaliuku.

Jeigu po pavakarių ruošiatės eiti į sporto klubą ar užsiimti kažkokia aktyvia veikla, galite suvalgyti truputėlį didesnį maisto kiekį, kad turėtumėte energijos. Sportas tiek tuščiu, tiek per daug pilnu skrandžiu – nėra gerai.

Vakaras (20-24 val.)

Vakarienei ypač tinka vištienos krūtinėlė arba žuvis. Kiek norite galite valgyti daržovių, tačiau venkite vaisių. Jie turi daug angliavandenių, kurių pagrindinė funkcija yra aprūpinti organizmą energija. Miegant tau jos reikia mažiau, be to angliavandenių perteklių organizmas ima kaupti riebalų pavidalu.

Paskutinį kartą valgyti rekomenduojama likus maždaug 3 valandom iki miego. Jei nenorite atsikėlusi veidrodyje išvysti pagranduko, kurio veidas nesiskiria nuo kaklo, – nepadauginkite skysčių. Prieš naktį jų gerkite labai saikingai.

Naktis (24-6 val.)

Jokių naktipiečių ir alkoholinių gėrimų! Aišku, jeigu švenčiate, greičiausiai nepavyks išvengti pagundų, tačiau stenkitės, maisto ir gėrimo vartoti kuo mažiau. Beje, ramus ir visavertis 7-8 valandų miegas – tikras grožio ir sveikatos eliksyras.

0 Komentarai

Parašykite komentarą

Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję straipsniai